מכונות למשקאות חמים מותאמים לבתי עסק
- ראשי
- /
- מכונות למשקאות חמים מותאמים לבתי עסק
מהיום להגיע לעבודה בלי להספיק לשתות את הקפה של הבוקר, זה כבר לא נורא. מאז שהמשרד התחדש במכונה למשקאות חמים - מי צריך את הקפה הפשוט של הבית?
זה מה שהעובדים שלך יחשבו כאשר הם ימהרו לעבודה בבוקר ולא יספיקו לשתות קפה לפני. מכונה למשקאות חמים שתעמוד לרשות העובדים והלקוחות, זו דרך נהדרת לצפר את העובדים ולהגיד להם תודה על ההשקעה שלהם וגם לפנק את הלקוחות בכוס שתיה חמה.
להגיד תודה לעובדים ולקדם בברכה את הלקוחות
מכונות למשקאות חמים מותאמות לבית העסק, הן קלות לתפעול, מהירות ומציעות מגוון רחב של אבקות לשתייה חמה - אספרסו, לאטה, שוקוצ'ינו, קפוצ'ינו , פרנץ ונילה והרשימה עוד ארוכה. אין עובד שלא ימצא משקה שהוא אוהב.
מלבד העובדים, גם הלקוחות שלכם יוכלו ליהנות מהמכונה. היום העסקים נבדלים זה מזה ברמת השירות שהם מציעים ללקוח - מעבר לחבילת המוצר הבסיסית. המוצר עצמו הוא זהה ביסודו אצל כל המתחרים וכשהלקוח בוחר היכן לרכוש הוא מקבל את ההחלטה על פי השירות לו הוא זוכה מכל חברה.
לקוח הנכנס למשרדכם או לבית העסק שלכם לפגישת ייעוץ, ויקבל כוס שתיה חמה מפנקת- ירגיש מיד רצוי בחברתכם. במיוחד אם מדובר בעסק פעיל ויתכן והלקוח ייאלץ להמתין כמה דקות, זמן ההמתנה יעבור בצורה הרבה יותר נעימה כאשר הוא נהנה מכוס קפה איכותית או שוקולטה מתוקה.
לקוחות רגילים לקבל יחס מועדף בפגישת הייעוץ טרם קניית המוצר, כחלק מתהליך המכירה. אולם, כדי להפוך לקוחות אלו ללקוחות חוזרים וללקוחות ממליצים יש לשמור על רמת שירות גבוהה לא רק לפני קניית המוצר.
עיקר הלקוחות מתלוננים על קשיים בהשגת איש הקשר בחברה אחרי הקניה - אם יש שאלה או שצריך הסבר נוסף- את רוב החברות קשה מאוד להשיג כשכבר הפכנו ללקוחות וכולנו מכירים זאת על עצמינו מעולם הסלולר...מצד שני, כבעל עסק, תרצה לתת עדיפות ללקוחות חדשים כי הם אלו שמאפשרים לעסק להתקדם ולהתפתח. עבור השעות בהן העסק מטפל בלקוחות חדשים ואינו זמין ללקוחות הקיימים ניתן להקים מענה אנושי שלוקח הודעות ועוזר כשיש עומסים. חברת שידורית מנהלת צוותי מוקדנים שתפקידם לתת מענה אנושי, בשם בית העסק, כאשר בית העסק אינו זמין.
חשבו על הלקוח שרכש מכם מוצר ומתקשר לברר משהו בנוגע לחשבונית. אתם כרגע עסוקים ולא יכולים להציע לו קפה בזמן שהוא ממתין- כי הוא על הקו, אבל אתם עדיין יכולים לתת לו מענה אנושי עם חיוך ולגרום להרגשה טובה, בדיוק כמו אורח שהצעתם לו כוס קפה חמה ביום קר.